שתף

קצף איטום מומלץ

אם אתם רוצים לבצע איטום גגות או קירות מוצלח, עליכם לבחור בחומר האיטום האידאלי למשימתכם. מה שיכול להיות קריטי ולא פשוט כלל, במיוחד בהתחשב בעובדה שהצלחת ההליך קשורה להתאמת חומר האיטום למשימה, ולכך שמבחר חומרי האיטום הוא רב ומגוון למדי. ולכן, במאמר זה נרצה להבין באיזה חומרי איטום כדאי להשתמש, ונרצה ללמוד למה קצף איטום מומלץ כל כך לתהליך.

מה יתרונותיו של קצף איטום

1. הוא חסכוני במיוחד

חומרי איטום שונים יכולים לעלות מעט או הרבה, והם יכולים להיות חסכוניים יותר או פחות מבחינת שיקולי עלות-תועלת. למשל, יש חומרי איטום שאם תבחרו בהם לעבודה שאתם רוצים לבצע, אז זה יחייב אתכם להוציא על כך המון כסף, לדוגמא כדי לבצע איטום מלא לגג. ויש גם חומרי איטום חסכוניים ומשתלמים יותר, וביניהם נמצא את קצף האיטום, שמהווה פתרון מושלם לאלו שלא רוצים לשלם ביוקר. אם נניח שאתם רוצים לאטום את הגג – אז אם תשתמשו בקצף איטום, תספיק שכבת קצף אחת כדי לבצע אטימה מלאה לגג, בזמן שחומרי איטום אחרים ידרשו כמה שכבות ויהיו פחות משתלמים עבורכם.

2. הוא יעיל

כשאנחנו מבצעים עבודה כמו אטימת הגג, לא נרצה לקחת סיכון, שכן כל טעות קטנה יכולה לעלות לנו ביוקר. ולכן, כדאי לבחור בחומר איטום שכבר מוכח בתור חומר יעיל לשם כך, כמו קצף איטום, שהוא חומר גלם איכותי ומוכח ככזה שאפשר לסמוך עליו.

3. קצף איטום מאפשר שימוש חוזר

לקראת החורף – כדאי תמיד לדאוג לאטום ולמלא את החריצים ואת החורים בגג, שעלולים לגרום לנזילות ולדליפות מים לא נעימות כשיתחילו הגשמים. אם אתם סובלים מחדירת מים מהגג כמעט בכל חורף, אז מדובר בפעולה שהיא כמעט חובה עבורכם, אם אתם רוצים להימנע מנזילות. אבל, באופן כללי, כמעט לכל בית כדאי לבדוק ולעשות זאת לקראת בואו של כל חורף, גם אם אינכם סובלים מדליפות מים בדרך כלל. ולשם כך, כדאי לכם להחזיק בבית קצף איטום, שזה חומר איטום ומילוי שמאפשר שימוש חוזר. כך תוכלו להיות מוכנים לכל דליפת מים לא צפויה, ולמצבים אחרים בהם יהיה לכם צורך בחומר איטום או מילוי.

4. השימוש פשוט וקל – גם ללא ידע מקדים

צריכים לאטום את הגג, למלא שקע בקיר או לייצב את האמבטיה, אך אתם חוששים מכך שמעולם לא השתמשתם בחומרי איטום או מילוי ומכך שבעצם אף פעם לא עשיתם את זה? אל דאגה! קצף איטום הוא חומר שלא דורש שום ידע או ניסיון, שכן תפעולו כל כך פשוט, עד כדי כל שכל אחד יכול להשתמש בחומר בקלות. כל מה שצריך לעשות זה למצוא את האזור ממנו דולפים המים, ולאטום את הפתח עם הקצף.
 

תוכן עניינים