שתף

ערים שבהן רוכשים דירות אנשים שרוצים להתקרב מהפריפריה למרכז הארץ

מגורים בערים שנמצאות בפריפריה יכולים להלום הרבה מאוד אנשים, אך עדיין יש מספר לא קטן מתוך האוכלוסייה אשר בכל זאת בוחרים לעזוב את הפריפריה לטובת מגורים במרכז הארץ. המעבר מהפריפריה למרכז הארץ יכול להתאים לכל מיני סוגים של אנשים. ביניהם נמצאים גם בעלי מקצוע רבים שלא הצליחו למצוא עבודה אשר תתאים להם בפריפריה. אז מה הן אותן ערים שבהן רוכשים דירות אנשים שרוצים להתקרב מהפריפריה למרכז הארץ? במדריך הבא נגלה את כל הסודות והתשובות.

למה כדאי לרכוש דירות בגדרה?

על השאלה למה כדאי לכם לרכוש דירות בגדרה יש תשובה מאוד פשוטה. קודם כל, האוכלוסייה בעיר היא אוכלוסייה מאוד איכותית. ניתן לראות זאת לפי שיעור הגיוס שיש בעיר לקצונה וגם יחידות קרביות כאלו ואחרות. נוסף על כך, יש סיירת הורים בעיר והיא מאוד פעילה, ניכרת השקעה בחינוך מצידה של המועצה אשר כוללת רצף חינוכי ואף זכאות גבוהה לבגרות. אפשר להרגיש את התחושה הרבה של הסביבה הבטוחה ברחובות ובפארקים בכל שעות היום. כל אלה ועוד, הופכים את העיר גדרה למקום שכדאי מאוד לרכוש בו דירה, בין אם דירה להשקעה ובין אם דירה למגורים.

מי הם אותם האנשים שרוכשים דירות במטרה להתקרב למרכז הארץ והיכן הם עושים זאת?

מגורים במרכז הארץ יהיו יותר יקרים ממגורים בדרום הארץ או בצפונה מבחינת ההוצאות יחד עם שכר הדירה. אותם אנשים משתמשים בכל מיני שירותים ולכן הם גרים באותו המקום שמרבית החיים שלהם נמצאים. זה יכול להיות בתל אביב, ברמת גן, גבעתיים וכל הסביבה. הם עושים זאת על מנת שיהיה להם יותר זמן פנוי במהלך היומיום שלהם. נוסף על כך, במרכז הארץ יש הרבה יותר הצעות עבודה מאשר בפריפריה ולכן הרבה מאוד אנשים מעדיפים לרכוש דירה במקום בו הם יוכלו למצוא עבודה יותר בקלות.

איפה אנשים רוכשים דירות במרכז הארץ בשביל להתרחק מהפריפריה?

לפי סקר שנערך, העיר הכי פופולארית בקרב עוזבי הפריפריה היא כפר סבא והעיר הכי פחות נפוצה היא בת ים. במדד של איכות החיים בערים כפר סבא, תל אביב, רחובות ורמת גן נקבע שאלו הן הערים שהכי הרבה אנשים עוזבים את הפריפריה עבורן. לעומתן, ירושלים נקבעה כעיר שלא הרבה אנשים בוחרים לגור בה בעקבות תחושות של בדידות ותחושות של דיכאון. כמו כן, נראה כי אנשים אשר רוכשים דירות במרכז הארץ באזור של ראשון לציון, באר יעקב, נתניה והסביבה, הערך של הבית שלהם עולה עם הזמן. גם גבעתיים ורמת גן נכללות בין הערים שאנשים עוברים אליהן ומתרחקים מהפריפריה. צריך להבין שההחלטה איפה לרכוש דירה במרכז הארץ היא מאוד חשובה והיא חייבת להיעשות תוך כדי שיקול דעת.

 

תוכן עניינים