שתף

האם קמין מתאים לדירה בבניין?

קמיני גז הם אופציה מצוינת למי שרוצה לקבל בית חם ונעים ללא הטרחה של שריפת עצים. הם פולטים פחות עשן, ולכן הם בטוחים לסביבה.

קמינים ביו אתנול הם גם חלופה טובה לקמיני גז. הם פולטים פחות עשן ומייצרים פחות טביעת רגל פחמנית מאשר קמינים בגז. עם זאת, ביו אתנול אינו יעיל כמו גז וייתכן שהוא לא הבחירה הטובה ביותר ליום חורף קר.

קמין גז

קמיני גז הם בחירה פופולרית עבור בעלי בתים. הם אופציה משתלמת יותר משני סוגי הקמינים האחרים. הם גם אינם דורשים תחזוקה שוטפת והם קלים להתקנה.

קמין ביו אתנול ואח עץ קיימים כבר די הרבה זמן, אבל עדיין יש להם את היתרונות שלהם. קמין ביו אתנול הוא הרבה יותר זול לתחזוקה מאשר קמין גז והוא גם ידידותי לסביבה מכיוון שהוא אינו פולט עשן או גזים מזיקים כמו פחמן דו חמצני. קמין עצים פולט רק אדי מים, שאינם מזיקים לסביבה, אך הוא דורש יותר תחזוקה מקמין גז בגלל שריפת עצים מתמדת.

האופציה הטובה ביותר

קמין הגז הוא אופציה מצוינת למי שרוצה ליהנות מהחום של קמין בלי הבלגן והטרחה.

קמינים גז קל יותר לתחזוקה, הם אינם דורשים עץ או ביו אתנול, והם ידידותיים לסביבה.

קמיני גז גם מספקים יותר חום מאשר עמיתיהם מעץ, מה שאומר שהבית שלך יישאר חם יותר לפרקי זמן ארוכים יותר.

קמיני גז הם מעולים למי שרוצה ליהנות מהחמימות והאווירה של קמין ללא הטרחה של עצים ותחזוקה. קמיני גז משתמשים בגז, חשמל או פרופאן כדי ליצור חום, והם מתוכננים עם מגוון תכונות כמו הגדרות חום מתכווננות ושלטים רחוקים.

קמיני עצים הם האופציה המסורתית שבעלי בתים רבים מעדיפים מכיוון שהם מציעים תחושת נוסטלגיה. לקמיני עצים יש להבה טבעית יותר המיוצרת על ידי בולי עץ על רשת פתוחה. הם אמנם דורשים יותר עבודה מאשר קמינים בגז, אבל רוב בעלי הבית יסכימו שזה שווה את זה בגלל קולות הפצפוצים וריח עשן העץ בבית.

קמיני גז הם אלטרנטיבה מצוינת לקמיני עץ מסורתיים. הם יעילים יותר, נקיים יותר וקלים יותר לתחזוקה. הם אינם זקוקים לשום סוג של ארובה או מערכת אוורור וניתן להתקין אותם במקומות הצפופים ביותר.

קמין ביו אתנול

קמין ביו אתנול הוא אופציה ידידותית לסביבה למי שרוצה את היוקרה של קמין ללא הטרחה של שימוש בעץ או בגז. שריפות ביו אתנול מופעלות על ידי 100% דלק מתחדש שעשוי גם הוא מחומרים ממוחזרים ואינו מייצר עשן או פיח כמו קמיני עצים מסורתיים.

קמיני עצים הם הבחירה הפופולרית ביותר עבור בעלי בתים רבים מכיוון שהם מספקים תחושת נוסטלגיה וחמימות שלא ניתן לשכפל עם סוגים אחרים של קמינים, אך הם דורשים תחזוקה תכופה כגון ניקוי אפר וטאטוא אפר, כמו גם

קמיני גז מייצרים חום עקבי יותר מאשר קמין עצים, ושורפים נקי יותר. הם גם לא דורשים את התחזוקה המתמדת שעושים קמינים בועטים.

קמיני עצים זולים יותר לקנייה ולתחזוקה, אך הם פחות יעילים מקמיני גז. הם גם משחררים יותר עשן וחלקיקים לאוויר.

במידה ואתם מחפשים לרכוש קמינים ברמה גבוה מאוד חפשו בגוגל ״הרברט קמינים״ ותוכלו למצוא את הרמה הגבוה ביותר כארץ לקמיני חוץ ופנים.

תוכן עניינים