שתף

בחירת צינורות פלסטיק לצנרת בייתית

צינורות דלוחין הם מוצר חדש לצינורות מים שרוצה לעזור לך לחסוך כסף בחשבונות המים שלך. זה נעשה על ידי סיוע לך להישאר מתחת למגבלת צריכת המים העירונית שלך עם צינור Dluhin.

הדבר מושג על ידי חיישן המזהה כאשר המשתמש אינו בבית ויסגר את אספקת המים לבית. זה יהיה עד שהם יחזרו ונוכחותם תזוהה הודות לאותות Wi-Fi או Bluetooth מהטלפון שלהם.

צינורות הדלוחין עשויים מפלסטיק כך שהם קלים להתקנה ועוזרים למנוע נזילות מצינורות מתכת מסורתיים.

צינורות פלסטיק אינם עשויים מ-100% פלסטיק, אך לרוב הם מורכבים מפולימרים אלסטומרים תרמופלסטיים. בדרך כלל, צינורות פלסטיק משמשים כאשר יש צורך לפזר מים למרחקים ארוכים בבית.

צינורות דלוחין

צינורות דלוחין היא חברה איטלקית המייצרת צינורות פלסטיק לבית. חברת Dluhin מייצרת מוצרים אלו מאז 1954 ולאחרונה הם גם הרחיבו את עבודתם כדי להציע מוצרים אחרים הקשורים למים כמו מיכלי מים ומשאבות.

מקרה השימוש העיקרי למוצרים של דלוחין הוא לשימוש פנימי בבתים פרטיים, באיטליה ניתן למצוא אותם ברוב המבנים בשל סטנדרטים גבוהים של אינסטלציה בהם מתהדרת איטליה.

צינור פלסטיק הוא סוג של צינור המשמש להובלת מים, גז ונוזלים אחרים.

צינורות פלסטיק הם בעלי משקל קל וניתן להגדיר אותם בקלות כדי לענות על הדרישות הספציפיות של הלקוח. צינורות אלו תואמים למערכות ניקוז תת קרקעיות וניתן לקבור אותם מתחת לאדמה ללא כל בעיה.

הם מתאימים לחלוקת מים במשקי בית וכן בתעשיות כמו חקלאות, חשמל וכו'. צינורות פלסטיק אינם משחיתים ואינם דורשים תחזוקה כלשהי כמו צינורות מתכת הזקוקים לצביעה או ציפוי קבועים כדי למנוע חלודה או קורוזיה לאורך זמן.

צינורות פלסטיק משמשים למגוון מטרות. למשל, הם יכולים לשמש כמערכת השקיה לגינות וחוות. הם יכולים לשמש גם כצינור מים בבית. הסוג הנפוץ ביותר של צינור פלסטיק הוא צינור PVC שהוא עמיד, גמיש וזול.

מדי שנה, העולם מייצר 340 מיליון טונות של פלסטיק. זה בערך פי 10 יותר ממה שהוא ייצר רק לפני 50 שנה. ורק 9% מהפלסטיק הזה ממוחזר. רובם נזרקים או מגיעים לאתרי הטמנה או כפסולת בחופים ובאוקיינוסים. ייצור צינורות פלסטיק תורם לבעיה ההולכת וגוברת זו מכיוון שהוא מסתמך על שימוש בחומרים פלסטיים.

לא לעתים קרובות אנשים חושבים על האופן שבו צינורות הפלסטיק שלהם משפיעים על הסביבה, אבל אם אתם מחפשים אלטרנטיבה ידידותית לסביבה נהדרת לצינורות דלוחין, כדאי לשקול צינורות דלוחין או מותגים אחרים המציעים מוצרי אינסטלציה מתכלים שאינם מכילים כל חומר פלסטי שהוא.

צינורות פלסטיק עדיפים מכיוון שהם פחות יקרים מצינורות נחושת. עם זאת, הם עמידים מאוד בפני חיידקים ופטריות.

צינורות פלסטיק לבית זולים יותר מצינורות נחושת, אבל יש להם כמה חסרונות ספציפיים. צינורות פלסטיק עמידים מאוד בפני חיידקים ופטריות, אך העמידות שלהם אינה חזקה כמו של צנרת נחושת.

תוכן עניינים