שתף
ביובית בצפון

תושבי הצפון? שירות הזמנת ביובית במיוחד בשבילכם

אומנם יש ויש, אבל בהמון אזורים בצפון הארץ יש עדות לתשתיות ביוב ישנות, אשר מסבות לכדי הצפות שוב ושוב של ביוב, או של כניסה שבה וחוזרת של שורשים, או לחלופין של הצטברות של משקעים.
כל המקרים הללו מחייבים הזמנה של שירותי ביובית בצפון. למי שעדיין אינו יודע, נספר – כי השם ביובית נלקח מן המלה ביוב, מן הסתם…

התפקיד המרכזי שלה הוא לספק שירותי ביוב, מתוך התמקדות בתחזוקה של תשתיות ניקוז וביוב, כמו למשל – שאיבה של ביוב, או פתיחה של סתימות.
וכן בטיפול בכל מיני תקלות בביוב. ביוביות בצפון מתפקדות בתור פונקציה ניכרת של שמירה על איכות החיים.

כאשר עם השנים, התשתית של הביוב בבית תפסה חלק ניכר באורח החיים המודרני.
כאשר הכול טוב, אין מה להתרגש, כמובן. אבל מה קורה כאשר מתחילות הבעיות?
אי אפשר יותר שלא להתייחס לבעיה, בעיקר שתתחילו לסבול מסיכונים לבריאותכם, מזיהום סביבתי, מריחות נוראיים, וכיוצא בזאת. זה הזמן לזמן את שירותי הביובית. ויפה שעה אחת קודם.

מה משפיע על התמחור של שירותי ביובית בצפון?

התמחור של שירותי ביובית בצפון מורכב מכל מיני היבטים. ריכזנו עבורכם את תמצית הדברים, כלהלן –

  • ביוביות בצפון מספקות שירות של שאיבות ממכלי ביוב ומבורות ספיגה. התמחור של שאיבות אלו מותנה בשאלה מאיפה הביובית צריכה לשאוב את הביוב. כאשר השירות כולל שאיבה מבור ספיגה, יש בשירות שאיבת בוצה שהצטברה בתחתית הבורות. מדובר על תמחור גבוה ביותר, לעומת שאיבת ביוב. כאשר שאיבת ביוב מתבצעת ממכלים סגורים, כגון – שירותים כימיים. התמחור רב יותר, מכיוון שהוא מחייב עבודה יותר ארוכה, אף בתום השאיבה, עבור הניקיון של צינורות ומכלי השאיבה, והן משום שהפעולה לוקחת עת רבה יותר.
  • התמחור מותנה באלמנט ההרכב של הביוב. ככל שהרכב הביוב קשה יותר, הדבר יבוא לידי ביטוי ביותר מגבונים, המון בוצה, וכיוצא בזאת.
  • תמחור מתוך התחשבות בציוד. התחשבות בציוד אמורה להתכתב עם האלמנטים הבאים – ציוד מיושן ושאינו אפקטיבי. והאחר – ציוד מקצועי ומפותח. כשפועלים עם האופציה השניה, באופן כזה העבודה מתבצעת לאלתר, ומתוך מקצועיות רבה. המשוואה מאוד פשוטה – ציוד מתקדם יחסוך לכם בזמן העבודה של איש המקצוע, והתמחור יהיה בהתאם.
  • התמחור כתלות בכמה ביוב צריך לשאוב בדיוק. ככל שצריך לבצע שאיבה של יותר ביוב, באופן כזה תמחור השאיבה של הביוב יהיה גבוה יותר, בהתאמה.
  • אפיון התמחור של שירותי ביובית, בהתאם לעומק ומרחק משאית הביובית ממקום השאיבה. ככל שהמרחק רב יותר, התמחור יהיה גבוה יותר. הדבר נובע בשל המאמצים העזים שעל העובדים לנקוט, ומציוד העזר שמתווסף למשימה. ובל נשכח את רמת הסיכון שמאפיינת תקלה בציוד.

למה ומתי צריך שירותי ביובית בצפון?

על השאלה – למה ומתי צריך שירותי ביובית בצפון? נשמח להשיב בכל זמן נתון. והרי הן תשובותינו, בקצרה –

  • כדאי להקפיד על ביצוע של תחזוקת מנע, שמתוכה אפשר למנות שטיפה של מערכת הניקוז והצנרת באופן אפקטיבי ויסודי. באופן הזה תמנעו כל מיני תרחישים שאינם רצויים, כמו למשל – הצפה של מים או סתימה בביוב, וכולי.
  • החוק במדינת ישראל קובע, כי נדרש להתקין מפריד של שומנים במנעד רב של בתי עסק, לרבות – בית מלון, תחנת דלק, מוסך, או בית קפה / מסעדה, וכיוצא בזאת. מדי פעם צריך לשאוב את כל תכולת השומנים והמפרידים שלהם, כי אם לא כן – הכול יכול לגלוש כלפי חוץ.
  • נדרש לבצע פתיחה של סתימה בביוב. הסיבות העיקריות לסתימה בביוב נובעות מכל מיני פסולות שמשליכים לאסלה בחדר הנוחיות, כגון – טמפונים או תחבושות היגייניות, כמו גם מגבונים. כל אלו ואחרים עשויים להסב להצטברות פסולת בקווי הביוב, והבוצה. באמצעות לחץ מים מסיבי של משאית הביובית, אפשר לשחרר לאלתר את הסתימות בביוב.
  • הביובית מספקת שירותי שאיבה של הצפות. הצפות אלו יכולות לקרות בשל בעיה כל שהיא באינסטלציה, כניסה לא רצויה של מי הגשם, וכיוצא בכך. בעזרת שירותי המשאבה של ביובית, אפשרי לשאוב כל הצפה, בלי קשר לגודל שלה, באופן מהיר ויסודי. כמו כן, מתאפשרת, על ידי שירותי ביובית – שאיבה של הביוב. שירותים אלו ניתנים במצבים של קיום מאגר ביוב, שלא מחובר למערכת הביוב העירונית. ניתן למנות, בין היתר, בורות ספיגה או שירותים כימיים. ובל נשכח את התרחישים שמחייבים ניקיון של מערכת הביוב מכל מיני חפצים שאינם מומלצים בביוב, כדוגמת מגבונים ומוצרי היגיינה.
  • ניתן לקבל ממשאית הביובית שירותים של חיתוך השורשים מן הביוב. ברור לכם, בוודאי, כי באם "יצמחו" שורשים בביוב שלכם, תסבלו מכך מאוד. הדבר יכול להביא להסבת נזק קשה לכל הצנרת בביוב. לרבות – מעיכה של קווי ביוב, סתימה שוב ושוב של ביוב, וכיוצא בכך. באמצעות ציוד ייעודי של ביובית, אפשר למגר את כל השורשים שצמחו, באופן כזה שאין יהיה יותר זכר להם.

תוכן עניינים