בחדרים קטנים, דלתות פנים מזכוכית יכולות לשנות את תפיסת החלל שלך, להביא אור נחוץ ולעזור לחדד את החלל בו אתה מבלה את רוב זמנך. למעשה, הן יכולות לסייע בחיבור החדר הקרוב ביותר לשאר הבית שלך, ו הם יכולים להעביר את התחושה המודרנית של בתים שהם עצמאיים.

אם יש לך חדר שאין בו מספיק אור טבעי במהלך היום

דלת זכוכית יכולה לשמש מחסום חוסם חלונות שנותן אור טבעי כשהוא סגור. בהשראת חזון הבאוהאוס של חדרים זורמים וספי כיור, דלתות הזזה מזכוכית יכולות לפתוח את פנים הבית. עבור בתים הממוקמים באזור הרוח II או III, היצרנים מתכננים את הקירות החיצוניים סביב החלון הראשי או דלת הזזה הזכוכית בכדי לאפשר התקנת תריסי גלילה או מעטפות מגן אחרות כגון דיקט כדי לכסות את הפתח.

למרות שהיצרנים אינם מציעים תריסים או כיסויי הגנה אחרים לכיסוי החלון הראשי או פתחי הזזה

הם אכן נותנים לבעלי הבית הנחיות להגן עליהם. דלתות צרפתיות מביאות סגנון אלגנטי ומסורתי לחדר שלכם, עם חלונות זכוכית המאפשרים לחדור לאור לחללים המחוברים זה לזה. דלתות פנים מזכוכית מכניסות אור בקלות רבה יותר מאשר דלתות עץ מסורתיות, ולוס מציעה מגוון אפשרויות.

המבחר הנרחב שלנו של דלתות זכוכית לאח הלבנים מהוות תוספת נפלאה לאח שלך ודרך מצוינת לשמור עליו בטוח ויעיל כל השנה

דלתות קמין זכוכית מותאמות אישית מגיעות בכל הצורות והגדלים וזמינות באפשרויות גימור צלחת באיכות גבוהה, ידיות ועיצובים בגוון זכוכית. ישנם כל כך הרבה סוגים של דלתות זכוכית בנייה לאח שלך, החל מדלתות זכוכית מודרניות לאח ועד דלתות נפת למראה וינטאג ', עד שזה יכול להיות מעט מכריע לבחור את זו שאתה רוצה, אך ישנן הרבה דלתות אח מדהימות לבחירה.

האפשרויות לדלתות חוץ זכוכית מאפשרות לבעלי בתים להוסיף כשרון דקורטיבי

לשפר את הפרטיות, להגביר את יעילות האנרגיה ולהפחית את קרינת השמש. עם מגוון אביזרים, מסגרות ואפשרויות הרכבה, מערכות הדלתות של Carvart משתלבות בצורה חלקה בחדר ומשתמשות בזכוכית או עץ בינוניים. יש לכם את האפשרות לבחור את הגודל הדרוש לכם ואת המותרות של בחירת אפשרויות נוספות לסגנון, צבע, עיצוב, סוג דלת, צבע זכוכית ועוד.

בין אם אכפת לך מפרטיות ובין אם אתה רוצה להוסיף נופך עכשווי לעיצוב הדלת שלך

אנו מספקים את זכוכית הזכוכית המושלמת שתשקף את החזון שלך. לדלתות הזכוכית האוטומטיות שלנו יש תכונות רבות לחיסכון באנרגיה כגון צריכת אנרגיה תפעולית נמוכה, חיישנים נפרדים המתעכבים בזמן לגישה למפתחות ומנעולים מגנטיים אופציונאליים. לפרויה מראה אלגנטי, מינימליסטי, מודרני, עכשווי ואפילו גותי בכל הקשור לדלתות זכוכית בסגנון משחקי הכס למכירה.

דלתות חוץ זכוכית דקורטיבית הן דלתות הוילון האיכותיות ביותר הקיימות עם קירות צד

דלתות מתקפלות ודלתות אקורדיון הן אפשרויות חוסכות מקום הניתנות לפתיחה אנכית או אופקית. ניתן להפעיל את האחד כפאנל הזזה המחליק על מסילת המסגרת לפני הנדנדה כלפי מעלה.עובי דלתות אלה הוא 1.6 אינצ 'ובעלות מבנה עץ מלא המספק עד 30% בידוד רעש בהשוואה לדלתות סטנדרטיות. התאם אישית את דלת המוסך שלך Clopay (r) או Avante (r) בעזרת מסגרת אלומיניום או שילוב פנלים לבחירתך. סוג זה של דלת נפתח בהזזה במקביל לקיר.

זכוכית מחוסמת פירושה שאספנות נשארת בטוחה כל עוד הן אינן נראות. תוספות זכוכית במסגרת מספקות מגע דקורטיבי נהדר ומוסיפות אלגנטיות לחדר שלך. ניתן להתאים את קירות הזכוכית הנעים לדרישות הפרויקט שלך.

זכוכית מחוסמת עמידה יותר מזכוכית ליבון רגילה

מערכות קיר זכוכית נעות מיוצרות לביצועים לטווח ארוך, עמידות ויופי. גובה התקרה של חזית החלון, הקימורים האורגניים והנטיות של אלמנטים הזכוכית כמו גם מסגרות השמים מניחים את הבסיס לתפיסות חדר מותאמות ולאדריכלות יוצאת דופן.

אחסון בעל פרופיל נמוך למראה עם SLB15 נאלצנו להוסיף אחסון בדירה החדשה שלנו

אך לא היה מספיק. אוהב איך זה תופס מקום מינימלי ומשתלב בצורה מושלמת עם המטבח של האיכר העירוני שלנו. חללים פנים וחוץ מתמזגים ליצירת סביבת מגורים אחידה.מערכת Sky Frame כוללת מספר תכונות לנוחות רבה יותר. Havsta מושלמת לדבורה, אנחנו אוהבים את המראה ואת העובדה שזה עץ אמיתי.