שתף

כיצד תבחרו צנרת ביוב איכותית בשיפוץ שלכם

משפצים את הבית, ומחפשים מידע על צנרת ביוב איכותית? הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר זה נכיר את סוגי צנרות הביוב הכי מוכרות והכי מומלצות, כדי שתבינו במה כדאי לכם לבחור.

סוגי צנרות ביוב

להלן 3 הסוגים העיקריים של צנרות ביוב שנמצאות בשימוש כיום ונחשבות למומלצות לשימוש:

  1. צנרת  PVC

צנרת PVC היא צנרת ביוב מומלצת ביותר, וזאת שכן מדובר בצנרת חזקה במיוחד, בטכנולוגיה רב שכבתית, שמתאימה ומיועדת לשימוש בעומסים גדולים. בנוסף, לצנרת PVC יתרונות נוספים, כמו העובדה שהיא מתאימה לקרקע קשיחה, ושיש לה צינורות שהם קלים לשינוע, וכן עמידות טובה בשטיפה בלחץ גבוה או בפני פגיעות מכניות. ויתר על כן, לצנרת מסוג זה יתרונות ביצוע נוספים, כמו אטימות מעולה, מודול אלסטיות גבוה, מקדם התפשטות נמוך, ופנים צינור חלק שמאפשר זרימה חלקה ומעולה.

  1. צנרת דלוחין

צנרת דלוחין היא צנרת ביוב נוספת שנחשבת למומלצת במיוחד. צנרת דלוחין היא צנרת מפלסטיק, שנועדה לנקז את המים, שמשתמשים בהם למיתקן הביוב. היא מצוינת גם לניקוז מים מהכיור, מהאמבטיה ומקערות כביסה. בצנרת מסוג זה המים זורמים על ידי השיפועים שבצנרות, ולא על ידי לחץ. ולכן הצנרת הזו מותקנת בקווים ישרים מהכלי ממנו רוצים לנקז את הנוזלים, אל מחסום הרצפה, ומשם בקו ישר לעבר צינור הביוב. כאשר בין חלקי הצינור מותקנים אוטמים ייחודיים, שמטרתם למנוע נזילות מים מחוץ לצנרות.

  1. צנרת SMARTLOCK

מערכת SMARTLOCK היא מערכת ביוב חדשנית, המיוצרת ומשווקת על ידי חברת "חוליות – מערכות זרימה מתקדמות", המתמחה בייצור ובשיווק מערכות זרימה לאספקת מים, נקזים לבניין, ותשתיות אחרות.
צנרות SMARTLOCK מיוצרות במערך ייצור רובוטי, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם, ולכן הן נחשבות לאפשרות המושלמת למי שמחפש צנרות ביוב מומלצות ואיכותיות.
צנרות אלו קשיחות במיוחד ובעלות יציבות גבוהה, הן עמידות כימית וגם בפני תנאי מזג אוויר קשים, ופנים הצינורות מאפשר זרימה נקייה וחלקה.
ולא פחות חשוב – הן מאפשרות התקנה פשוטה ומהירה, ויש להן צנרת אקוסטית להפחתת רעשים, ואורך חיים של 100 שנה.

איך לבחור צנרת ביוב מומלצת

בחירת צנרת ביוב בעת בניית או שיפוץ הבית, או בעקבות תקלה ובעיות בצנרת הביוב הישנה, אשר דורשות להחליף את הצנרת, זה איננו עניין של מה בכך. חשוב לבחור בצנרות הביוב המתאימות ביותר לבית ולצרכים שלכם, וזאת שכן החלפת הצנרת זה הליך לא זול, ולא פשוט. ולכן נרצה לבחור בצנרת שהכי מתאימה לנו. הבעיה, שלא כל האנשים יודעים איזה צנרות ביוב הכי יתאימו להם. וזאת שכן אין להם את הידע והניסיון הדרושים לשם קבלת החלטה זו בצורה נכונה. ולכן, רצוי להתייעץ עם חברה מובילה בתחום, שתדע לייעץ לכם ושתוכל לעזור לכם לבחור את מערכת הביוב שהכי תתאים לכם.

תוכן עניינים